Afscheid Winfried Flapper als gemeenteraadslid Lingewaal

Op donderdag 12 april heeft Winfried Flapper (VVD) tijdens de raadsvergadering afscheid genomen van de gemeenteraad van Lingewaal.

Vanwege zijn verhuizing van Herwijnen naar de gemeente ’s-Hertogenbosch op 20 april 2018, kan hij geen lid meer zijn van de gemeenteraad van Lingewaal. Winfried kijkt met tevredenheid terug naar de afgelopen 12 jaar waarin hij zitting had in de raad.

Winfried heeft deze laatste raadsvergadering zelf voor mogen zitten. De burgemeester was door ziekte afwezig en de vicevoorzitter van de raad was door privé omstandigheden ook niet in de raad aanwezig. Daarom is hij door de raadsleden gevraagd de raadsvergadering te leiden en heeft hij voor zijn eigen afscheid de vergadering gesloten. Na afloop was er een informeel afscheid. Hij kreeg een toespraak namens de raad van Fred Kloppenborg (fractievoorzitter PVDA) en een toespraak van Gert Jan van Ochten (fractievoorzitter VVD). Ook gaf hij zelf een dankwoord en ontving hij cadeaus van de raad. Zijn partner Toosje kreeg bloemen.

Bron: Website Gemeente Lingewaal