Goed beslagen ten ijs komen

In tegenstelling tot bijna alle gemeenten in Nederland gaan wij in West Betuwe pas in november naar de stembus voor de gemeenteraadsverkiezingen. Waar andere gemeenten volop bezig zijn met de laatste loodjes voor de verkiezingsstrijd van 21 maart laat deze strijd in West Betuwe nog even op zich wachten.

Om goed beslagen ten ijs te komen, heeft de VVD West Betuwe de afgelopen koude weken dan ook volop gebruikt om te werken aan de voorbereiding van de verkiezingen. Naast onze eerste succesvolle netwerkbijeenkomst in Ophemert zijn we volop bezig met het verkiezingsprogramma. Het is belangrijk voor de inwoners in de nieuwe gemeente dat duidelijk is waar de VVD voor staat en wat de VVD doet. Ook in de toekomst blijft de VVD er alles aan doen om er voor te zorgen dat de gemeente dichtbij de inwoners, ondernemers en verenigingen in alle dorpen staat.

Woorden bouwen geen huizen, plannen realiseren zichzelf niet, buurten knappen zichzelf niet op, straten worden niet vanzelf veiliger en de gemeente wordt niet zomaar prettig om in te wonen. Daar moet je wat voor doen. Gelukkig kun je daar voor kiezen. Doe mee en ga ons helpen om West Betuwe nog beter te maken. Sten Nouwens Fractievoorzitter VVD Neerijnen