Burgeravonden over toekomst gemeente Neerijnen

De gemeenteraad van Neerijnen organiseert een drietal burgeravonden waarin zij volop in gesprek wil met burgers, bedrijven en instellingen over de toekomst van onze gemeente. Dit mede in het licht van de groeiende samenwerking met Geldermalsen en Lingewaal. Graag willen wij tijdens deze avonden inzicht krijgen in die zaken die u van belang vindt voor onze gemeente en de gemeenschap waarbinnen u leeft, woont of anderszins actief bent. De burgeravonden lopen uit op een zogenaamde Neerijnense Burgertop op 18 juni , waar ook de uitkomsten van deze avonden gepresenteerd zullen worden.
Waar en wanneer zijn de Burgeravonden?
Woensdag 18 mei 2016:
Huis op Hemert, Blankenburgsestraat 3 in Ophemert
Bestemd voor inwoners van Neerijnen uit het oosten van Neerijnen
Maandag 23 mei 2016:
Dorpshuis De Koeldert, De Koeldert 30 in Waardenburg
Bestemd voor inwoners van het midden van de gemeente Neerijnen

Woensdag 25 mei 2016:
Burcht van Haeften, Vredeplein 1 in Haaften
Bestemd voor inwoners van het westelijke deel van de gemeente Neerijnen

Aanvang van alle avonden is 19:30 uur. De deuren staan open vanaf 19:00 uur.
Dus, woont u in de gemeente en wilt u graag meepraten, kom dan op 18, 23 of 25 mei naar een van de drie bijeenkomsten. U bent van harte welkom.

Wel vragen wij u zich even op te geven via: gemeente@neerijnen.nl.