Nieuw bestuur VVD West Betuwe

De fusie van de gemeenten Geldermalsen, Neerijnen & Lingewaal is ook bij de VVD niet onopgemerkt gebleven. Nu de naam van de nieuwe gemeente (West Betuwe) bekend is hebben de VVD afdelingen van deze drie gemeenten de handen ineengeslagen en een nieuw lokaal netwerk opgericht: VVD West Betuwe. Indirect is de fusie het gevolg van de reorganisatie binnen de landelijke VVD met als doel efficiëntere bestuurslagen te creëren en om liberale kiezers laagdrempeliger in contact te laten komen met de VVD.

Bij een nieuw netwerk hoort ook een nieuw bestuur met leden uit de (nu nog) drie gemeenten. Tijdens de algemene ledenvergadering van 8 mei dit jaar is er besloten dat een aantal leden onderzoeken of zij met elkaar een nieuw bestuur kunnen vormen en zo de toekomst in kunnen gaan.

Voorzitter Winfried Flapper: “Met het nieuwe lokale netwerk, waarbij de VVD-leden de ruggengraat zullen vormen, zetten wij de luiken en de deuren open om alle liberalen, dus ook niet-VVD-leden, binnen de gemeente welkom te heten.” Ook voegt hij toe dat het nieuw te benoemen bestuur nog uitbreiding kan gebruiken “Het aanstaande bestuur bestaat straks uit 4 leden, het liefst breiden we dit uit naar 5.” Aldus Flapper.

Maandag 26 juni om 20:00 uur is er een algemene ledenvergadering bij het bedrijf Lewis Flowers te Tuil waarin het nieuwe bestuur officieel wordt benoemd. Na afloop volgt een netwerkborrel om elkaar beter te leren kennen en gedachten uit te wisselen. Ook niet leden worden van harte uitgenodigd deze avond bij te wonen. Het adres van Lewis Flowers is Haarstraat 47 te Tuil.

Indien je deze avond als niet-lid bijwoont en enthousiast bent geworden dan is er goed nieuws vanuit de landelijke VVD! Je kunt nu voor slechts 25 euro één jaar lang lid zijn van de VVD met het nieuwe introductielidmaatschap. Zo maak je kennis met de VVD en leer je of het lidmaatschap van onze partij iets voor jou is. Het lidmaatschap stopt automatisch op 1 juni 2018, je zit nergens aan vast. Je bepaalt zelf of je daarna lid wilt blijven.

Direct lid worden? Kijk dan voor meer informatie op: www.mijnvvd.nl/wordlid