Sten Nouwens gaat voor Provinciale Staten verkiezing 20 maart 2019

Na vier jaar als fractievoorzitter van VVD Neerijnen stelt Sten Nouwens zich kandidaat voor de VVD als lid van de Provinciale Staten bij de verkiezingen op 20 maart 2019.

"De afgelopen periode hebben we als fractie samen het verschil gemaakt voor de inwoners van de gemeente bij regionale en zelfs landelijke besluitvorming. Daarbij hebben we de daadkracht en besluitvaardigheid ervaren van de landelijke VVD bij het voorkomen van de ´badkuip bij Varik Heesselt´ met de geplande aanleg van een geul."

Met dezelfde daadkracht en besluitvaardigheid wil Sten zich als lid van Provinciale Staten inzetten voor meer  investeringen in mobiliteit in het rivierengebied, versterken regionale samenwerking en de verdere ontwikkeling van het buitengebied.

"Regio Rivierenland is al een aantal jaren een van de grootste economische groeiregio`s in Gelderland. Naast de A15 en A2 zijn er ook verbeteringen nodig aan de provinciale wegen, het openbaar vervoer en de digitale bereikbaarheid om leefbaar en aantrekkelijk te blijven  voor de inwoners in de regio."

In november zal er meer duidelijkheid komen over de exacte positie op de lijst. Ondertussen is Sten Nouwens zich al een aantal maanden aan het voorbereiden op de werkzaamheden van de Provinciale Staten. Nu de gemeente Neerijnen per 1 januari zal ophouden te bestaan kan Sten Nouwens zich volledig richten op de voorbereidingen en de komende verkiezingen mocht het zover komen.

Vanuit het bestuur van het regionaal netwerk VVD West Betuwe wensen wij Sten veel succes toe de komende tijd.