VVD West Betuwe bezet alle honken

Bij de verkiezingen komend voorjaar is de VVD West Betuwe ontzettend goed vertegenwoordigd: onze mensen staan op de lijsten van waterschap, provincie en mogelijk Eerste Kamer. Zo laten we de stem van West Betuwe overal duidelijk horen, we hebben alle honken bezet!

Bestuur, leden en fractie van de VVD West Betuwe steunen Mark Smits uit Tiel en Koos de Looff uit Zaltbommel van harte met hun kandidatuur voor de Provinciale Staten van Gelderland. Beiden hebben momenteel al zitting in de provincie en hebben zich de afgelopen jaren ingezet voor de belangen van West Betuwe. Wanneer provinciale vraagstukken aan onze gemeente raken kunnen we op beide heren rekenen, dat heeft de ervaring geleerd. Ook mogen we Koos en Mark regelmatig verwelkomen op bijeenkomsten van onze afdeling.

Bij de verkiezing van het Algemeen Bestuur van Waterschap Rivierenland is de VVD-lijsttrekker nota bene afkomstig uit West Betuwe (Enspijk). Andries van der Netten van Stigt heeft ruime ervaring in het waterschapsbestuur en is voor de tweede keer benoemd tot lijsttrekker. Naast Andries levert onze afdeling diverse andere kandidaten voor de kieslijst van het waterschap. Zo zijn we breed vertegenwoordigd en goed in staat ons hard te maken voor de belangen van onze inwoners en (agrarische) ondernemers!

Zelfs in Den Haag hebben ze te maken met de VVD'ers uit West Betuwe. Eén van onze leden is in de running voor een plaats op de kandidatenlijst voor de Eerste Kamer. Zo klinkt de stem van West Betuwe in alle overheidslagen door.

Het lokale bestuur is zeer verheugd met de betrokkenheid en vasthoudendheid die onze leden in deze uitdagende periode tentoonspreiden. Ondanks de grote vraagtekens die iedereen op dit moment heeft bij het huidige kabinetsbeleid en de rol daarin van de landelijke VVD zijn er toch weer zo veel mensen in onze regio bereid zich kandidaat te stellen voor onze partij. Zij willen de liberale uitgangpunten die we delen uit blijven dragen op alle niveaus. Dit sterkt en ondersteunt het bestuur ook om samen met  de leden te blijven werken aan het vergroten van onze invloed in alle democratische organen en op alle kieslijsten. Daarmee kunnen we als VVD West Betuwe onze bijdrage blijven leveren om de huidige koers van de landelijke VVD een andere richting op te laten buigen. We zetten ons voor de volle 150% in om een ommekeer te bewerkstelligen!